Bebe e constipat

Atunci când începi diversificarea sau introduci alimente noi, se întâmplă ca bebe să se constipe. A pățit și Amalia la începutul diversificării și când i-am dat pentru prima dată orez, cous-cous, paste. Inițial m-am speriat când am văzut că nu are scaun de 2 zile, dar am întrebat în stânga și dreapta și mi-am făcut propriile strategii în lupta cu constipația, care se aplică după începerea diversificării. În primul rând sfânta pară. Ajută foarte mult tranzitul. În al doilea rând sfântul dovlecel, care își face foarte bine treaba și scutecul devine plin. Un al truc este punerea în apa a unor prune uscate de seara până dimineața și oferirea apei bebelușului. Două lingurițe au fost suficiente la noi. Mai poți încerca și masaj pe burtică și bicicleta cu piciorușele, mai ales pentru cei mai mici, care nu au început diversificarea. Ideal ar fi să avem grijă la alimentația bebeilor, să nu combinăm alimente care constipă la o masă sau într-o zi. Alimentele vinovate ar fi banana, morcovul, orezul, pastele, lactatele, etc. Voi ce remedii aveți împotriva constipației?
O seară bună! >

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia