Ai nevoie de sprijin!

După cum v-am mai povestit, când am aflat că sunt însărcinată, am intrat în diferite grupuri. Foarte multe. Îmi părea că am descoperit America. O lume paralelă de mămici, graviduțe care vorbeau lucruri care îmi păreau SF. Mămici și graviduțe, Mămici vorbărețe, Mămici și pitici, etc,  cu mii de membre. Habar nu aveam de ele până să am "privilegiu" să devin mamă. Spun privilegiu pentru că acolo dacă nu ești mamă și îndrăznești să spui ceva, ești linșată. Pentru unele, nașterea unui copil vine cu o diplomă de experte în orice. Dar grupurile sunt și bune la ceva. Într-un grup am găsit niște mămicuțe tare drăguțe, cu care ne-am format un grup al nostru. Bebelușii noștri au aproximativ aceeași vârstă. E minunat să ai cu cine discuta diferite probleme. Ca mămică "începătoare" ești panicată mereu și te liniștești când afli că și alte mămici trec prin aceleași lucruri ca și tine. Timpul a trecut și avem  peste 10 luni de relație! 😁😂 Între noi s-a format o prietenie frumoasă și ne sprijinim mereu. Fiecare dintre noi a trecut prin clipele mai grele, dar în 8, totul e mai ușor și mai frumos. Încet, încet am ieșit din grupurile mari, mai sunt în câteva pentru distracție. 😝 Idee e să cauți sprijin, ai mare nevoie și împreună cu alte mămici ca tine viața e mai frumoasă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia