Prima lună de diversificare

Avem deja 3 luni jumătate de când bebelina mea papă mâncare solidă. Merge destul de bine. Amalia are 3 mese pe zi şi nu refuză mâncarea. Prima lună am fost mai confuză. Nu ştiam exact după ce informaţii să mă ghidez, dar până la urmă după ce am studiat îndelung,am găsit o formulă.
Ziua 1-Morcov, 2 linguriţe
Ziua 2-Morcov, 4 linguriţe
Ziua 3-Morcov, 5 linguriţe
Ziua 4-Dovlecel, 5-6 linguriţe
Ziua 5-Morcov+Dovlecel, 6 linguriţe
Ziua 6-Morcov+Dovlecel, 6-7 linguriţe
Ziua 7-Pătrunjel, 5 linguriţe
Ziua 8-Morcov+Dovlecel+Pătrunjel
Ziua 9-Morcov+Dovlecel+Pătrunjel
Ziua 10-Păstârnac
Ziua 11-Morcov+Dovlevcel+Păstârnac
Ziua 12-Morcov+Pătrunjel+Păstârnac
Ziua 13-Cartof dulce
Ziua 14-Pătrunjel+Dovlcel+Cartof dulce
Ziua 15-Păstârnac+Dovlecel+Cartof dulce
Ziua 16-Ardei gras
Ziua 17-Morcov+Pătrunjel+Ardei gras
Ziua 18-Morcov+Dovlecel+Ardei gras
Ziua 19-Fasole verde+Dovlecel+Usturoi
Ziua 20-Dovlecel+Morcov+Fasole verde
Ziua 21-Dovlecel+Ardei gras+Fasole verde
Ziua 22-Dovleac plăcintar
Ziua 23-Dovleac plăcintar+Pătrunjel+Morcov
Ziua 24-Dovleac plăcintar+Fasole verde+Păstârnac
Ziua 25-Brocoli+Cartof dulce
Ziua 26-Avocado+Cartof dulce
Ziua 27-Morcov+Dovlecel+Avocado
Ziua 28-Spanac+Morcov+Dovlecel
Ziua 29-Conopidă+Dovlecel
Ziua 30-Mazăre+Morcov+Dovlecel
Prima lună a decurs fără probleme, fără reacţii şi astfel am putut trece la feluri de mâncare mai complexe. Această listă nu reprezintă o recomandare, ci doar experienţa noastră. O zi bună! >

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.