Ce înseamnă "lux" pentru o mamă

Din diferite comentarii ale mămicilor am extras câteva lucruri care se pare că sunt considerate "lux" pentru o mamă. Pe majoritate le-am experimentat şi eu şi chiar am ajuns să preţuiesc lucruri şi momente pe care înainte nu dădeam doi bani.
1. Face duş singură Da. Asta am experimentat-o azi, dar invers. Fiind singură cu bebelina am zis să fac eu un duş. Ehh, proastă idee. A plâns tot timpul, deşi am pus-o în scăunelul ei la uşă, deci mă vedea bine. Aşa că atunci când am parte de un duş singură şi bebe e în siguranţă cu tati, îl consider un lux şi un privilegiu.
2. Bea cafeaua caldă De cele mai multe ori beau cafeaua caldă, dar de un timp încoace bebelina mea atentează la cana de cafea aşa că ori trebuie să o ascund şi o beau mai târziu rece ori o beau repede, repede şi astfel asta se poate pune la "Bea cafeaua caldă". Pentru mine mai mult sună a "lux" să beau cafeaua singură sau cu soţul meu şi liniştită.
3. Merge la toaletă singură Momentan bebelina mea nu merge, aşa că măcar acolo sunt singură. Dar după cum am auzit viitorul nu sună prea bine şi în curând voi fi însoţită.
4. Merge singură la cumpărături Asta s-a întâmplat de puţine ori. De obicei mergem împreună cu ea la cumpărături. De câteva ori a rămas cu bunicii, dar am făcut cumpărături în timp record şi m-am întors repede acasă. Încă nu am învăţat să mă bucur de o sesiune de shopping singură.
5. Se uită la un film Asta mă face să îmi amintesc de o seară amuzantă acum, dar nu şi atunci. Stabilisem cu soţul să facem sâmbăta, seara filmelor. Să stăm în sufragerie, la tv şi să ne uităm la ce vrem în timp ce bebe doarme lângă noi. Ce a ieşit? Bebe nu putea adormi din cauza luminii şi am sfârşit prin a merge la somn. Dar spre bucuria noastră, avem "luxul" de a merge la cinema de câteva ori pe lună şi bebelina să rămână în compania bunicilor.
6. Poartă tocuri Nu prea des, cred că de vreo 4-5 ori în 9 luni m-am bucurat de acest privilegiu. La botezul Amaliei şi de câteva ori când am ieşit în oraş cu prietenele. În rest adidaşii şi gheţele comode sunt la ordinea zilei.
Pentru voi care sunt lucrurile pe care le consideraţi "lux" de când sunteţi mămici?
O seară liniştită!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.