Când nu mai poți, mai poți un pic!

De multe ori mă întreb cum pot să fac atâtea într-o zi de când o am pe Amalia.

Pot să zic, adică să recunosc că înainte eram lazy rău.Lucram la școală până la maxim 2, la 3 cam eram acasă și leneveam. Ceva de mâncare, lejer sau comandam ceva,pregăteam lecțiile pe a doua zi și leneveală maximă. Și vezi doamne nu aveam timp de nimic! 

Acum, miracol! Am timp să fac mâncare, curat, să scriu articole, să stau cu Ama, să îi gătesc de 3 ori pe zi și ei, să îngrijesc pisica, să încep de la 1 martie Body Time (pentru slăbit) și multe altele. Și mă întreb oare cum pot? 

Odihnită nu sunt niciodată, nu iau ceva substanțe, dar sunt mamă și asta mă motivează maxim. Chiar nu exagerez, parcă sunt altă persoană, muult mai bună, de când o am pe Amalia. Mai optimistă, mai eficientă, mai mult pe acțiune. 

E adevărat că multe lucruri le fac pe fugă și cu ajutorul soțului, dar măcar le fac. Deci dacă te plictisești și nu ai chef de nimic, fă un bebe și totul se va schimba.

 Piticii aștia îți "fură" multe, dar se revanșeză prin iubirea pură și puterea pe care ți-o dau. Cel mai important, Amalia m-a învățat că atunci când nu mai pot, mai pot un pic. 

Foto: Google
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia