Alăptează mamă! Până pici în cap...

Azi am fost dată afară dintr-un grup suport pentru alăptare. Mare, puternic şi şmecher. Cum mi-am dat seama? Am primit un link şi când l-am deschis a dus spre nicăieri. Bine, nu e nicio problemă. Nu mă ajuta tare mult acel grup şi mai mult mă supăram când vedeam extremismul promovat. De ce am fost dată afară? Probabil cineva a transmis părerile mele pe grup. Şi chiar şi aşa susţin cu înverşunare că alăptatul e doar o perioadă din viaţa mamei şi a copilul şi fiecare alege cât şi cum. Dar dacă sunt aşa de corecte, de ce nu acceptă o altă părere decăt a lor? Mă rog, regulile lor, grupul lor, secta lor. Alăptez cu succes de 9 luni şi nu datorită lor. Aaaaa, că mi-am amintit...înainte să mă scoată afară am mai prins o postare. Mămica:
"Fetelor, după ce aţi înţărcat, cum aţi ajutat bebei când/dacă s-au îmbolnăvit" ?
Serios? Oare cum? Cu ceai, apă, mâncare. tratament prescris de doctor. Există viaţă şi după ţiţi.
Nu am nevoie de sfaturi cât şi cum să alăptez. Nu mă interesează dacă susţineţi grupul, e doar părerea mea.
O seară frumoasă!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia