Afară cu bebe când e frig





Zilele acestea s-a întors iarna în țară atunci când așteptam primăvara, așa că sigur te întrebi dacă poți să ieși cu bebe afară.

 Eu am ieșit cu Amalia afară prima dată când ea avea două săptămâni. Ea s-a născut în mai și am prins o vreme superbă, numai bună pentru plimbare. Dar după a venit toamna și tot am ieșit mereu afară. Am ieșit și pe ploaie, mai mult nevoite, dar am ieșit. 

A venit iarna și programul nostru de plimbare s-a limitat. Încercam să ieșim la amiază, când soarele ne răsfăța și aerul rece ne dădea poftă de mâncare. Am fost chiar și la munte cu ea, avea abia 7 luni. Nu am stat mult afară, cam jumătate de oră pe zi, dar i-a plăcut și se uita foarte curioasă, deși nasul era roșu de la vânt. 

Cel mai important sfat pe care pot să ți-l dau e: Îmbracă-l bine, adecvat vremii, dar nu îl înfofoli și nu îi pune fularul pe gură și nas. Eu de câte ori îi trăgeam fularul peste gură sau nas, Ama riposta și îl trăgea cu mâna. Așa mi-am dat seama că nu îi este comod. Un body, panataloni și ciorapei sau colanți, o bluză deasupra, o căciulă groasă, mănuși și o salopetă groasă și pufoasă sunt suficiente pentru o zi rece de iarnă. Îi poți pune și fular, dar la baza gâtului, nu pe nas. 

Noi azi am ieșit chiar și pe ninsoare, pentru că era bebe programată la vaccin. Nu am mers mult, 5-6 minute distanță de casă, dar a fost ok și a urmat un somn bun. 

Mami scoate-l pe bebe afară și iarna, bineînțeles când nu e ger ger, ci când e soare, care chiar și cu dinți te răsfață. O seară liniștită! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia