Sărbători fericite în 3

Primul Crăciun și Revelion cu bebe. Cum a fost? Frumos, minunat, ca în copilărie când îl așteptam cu ardoare pe Moș Crăciun, când împodobeam bradul, când toată casa mirosea a bunătăți. Cam de 7-8 ani nu am mai avut sărbători liniștite, ele rezumându-se la drumuri, vizite la rude, multă nebunie și oboseală cruntă la sfârșitul lor. Anul acesta am ales să rămânem acasă datorită Amaliei și am făcut totul după placul nostru. Bradul l-am împodobit încă din noiembrie toți 3. L-am făcut exact cum am vrut și a ieșit o minunăție. Ama s-a bucurat la vedere luminițelor și a gustat fiecare glob în parte. Și se pare că aveau gust bun pentru că tentativele de a molfăi globurile nu au încetat decât atunci când am strâns bradul. I-am cumpărat Amaliei costumații speciale pentru Crăciun și Revelion, a fost foarte frumoasâ îmbrăcată în ele, dar fiecare încercare de realizare a unei sedințe foto, a fost eșuată. Cu chiu cu vai am ales câteva poze în care nu plângea. Am fost puțin și la munte, am avut noroc de o vreme superbă și ne-a prins foarte bine ieșirea. Per total rutina noastră nu s-a schimbat. Nani, papa, băiță, joacă, țiți, etc. Dar am profitat de prezența bunicilor și noi am dormit mai mult dumineața, ba chiar am fost și la cinema. Au fost sărbători deosebite prin prezența Amaliei, venirea Moșului, timpul petrecut cu bunicii și artificiile de Revelion, pe care le-am urămărit liniștiți cu un pahar de șampanie în mână. De Paști vom fi în deplasare. Să vedem cum va fI. La mulți ani! Un An Nou cum vă doriți!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia