Diversificarea și provocările ei

Nu am mai scris de mult pe blog. Scuze am multe, dar timp mi-aș fi găsit dacă aș fi vrut. Multe evenimente s-au desfășurat în viața mea, dar acum s-au liniștit apele și am timp iar de micile mele capricii. Cu una, cu alta am început diversificarea la fix 5 luni jumătate, exact la două zile după botez, am început să papăm. Binee, hai că recunosc că cu o săptămână înainte i-am mai dat puțin morcov să văd cum reacționează. A mâncat ea puțin, dar am văzut că nu era pregătită. Acum cinci zile am început cu morcov simplu, fiert și blenduit. A mai mâncat, a mai scuipat, a mai dat pe ea, pe scaun, peste tot, dar am cosiderat că a fost un succes. După trei zile de morcov, am introdus dovlecelul. A mâncat mai bine. Și azi le-am amestecat. Combinația de morcov cu dovlecel a fost cu adevarat succesul mult dorit. A păpat. Chiar a păpat, adică a mestecat și a înghițit. Sper să nu par ciudată, dar îmi pare super tare după ce cinci luni jumătate a mâncat doar lăptic. Și...cam până aici am ajuns momentan. Nu pot să dau sfaturi sau scheme, pentru că cred că e doar decizia mămicii cu ce sau cum începe diversificarea. Am citit, întrebat și căutat și am ales ceea ce îmi pare mie bun și bine. Te sfătuiesc să faci la fel. Până la urmă tu știi ce e mai bine pentru copilul tău. Bineee, încă o dată recunosc că am un grup de sprijin. Un grup frumos de zece fete cu care mă sfătuiesc și de la care am învățat multe și care m-au ajutat să mă decid cam cu ce aș începe. Dar până la urmă a fost 100% decizia mea când și cum. Amalia adoră ora mesei. E în general pe la ora două aproximativ, are loc în bucătărie, în scăunelul ei și e un moment foarte frumos. Sunt foarte entuziasmată de această etapă din viața ei și promit să revin cu articole despre evoluția ei și despre cele necesare diversificării. O seară frumoasă!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia