Ce am cumpărat pentru diversificare

Recunosc că pentru o perioadă, sper, sunt obsedată de diversificare. E o etapă atât de frumoasă și plină de satisfacții. După cum am mai scris într-un articol anterior am început pregătirea prin a cumpăra o carte despre diversificare. Am citit-o, am învățat câte ceva, dar nu mi-a fost foarte clar procesul, așa că am mai întrebat în stânga și dreapta. După am început să caut informații despre un scaun de masă. Am auzit de bine despre scaunul ANTILOP de la IKEA, scaun înalt cu centură de siguranță și tavă. Este practic, ușor de asamblat și de transportat. Pe lângă scaun și tăviță, am comandat și o husă tip pernuță care să o ajute să stea bine. Sunt foarte mulțumită de el. Am pus-o pe Amalia cam la cinci luni prima dată. Stătea destul de bine, dar parcă nu îmi plăcea ceva. Așa că peste două săptămâni am încercat din nou și e mult mai bine. Nu stă încă foarte mult în el, stă atunci când mâncăm noi și când mănâncă ea, cam 20-25 de minute, dar ea este foarte entuziasmată de libertatea dobândită. Am mai cumpărat tot de la IKEA o cană cu cioc pentru apă, cu care momentan nu prea ne împăcăm și încă nu știu de ce. Să fie oare de vină faptul că nu ne place momentan apa, pentru că nu are niciun gust, sau nu e potrivită cana? Voi mai investiga această problemă și voi vedea dacă iau alt tip de cană. Am mai luat și linguri, din plastic polipropilenic și foarte important fără Bisfemol A care este toxic. Din câte am înțeles că ar fi mai bune cele din silicon, dar momentan sunt mulțumită. În completarea lingurițelor, au venit castronele exact din același material ca lingurițele și colorate. Recent am luat o carte cu rețete și abia aștept să o răsfoiesc. Promit să revin cu o recenzie. Cam asta am cumpărat noi, în mare, dar suntem la început și sigur mai cumpărăm câte ceva. O seară relaxantă!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia