Ca la prima întâlnire

Weekend-ul trecut am fost la părinții mei la Arad. Pe lângă faptul că am mâncat bine, am stat și ne-am relaxat puțin, buni fiind fascinată de Amalia și astfel a vrut să petreacā cât mai mult timp cu ea. Pe noi ne-a bucurat mult. Să nu mă înțelegeți greșit, ador să petrec timp cu Ama și sotul meu la fel, dar o sesiune de shopping în liniște, un film la cinema sau două ore de somn sunt minunate. Ne relaxăm de fiecare dată când mergem la Arad sau vin bunicii de la Botoșani la noi. Așa că sâmbătă seara după ce am sărbătorit-o pe Ama, ea făcând șase luni am fugit la film. Filmul era la 10:30, dar noi încă de la 9:30 ne pregăteam hainele râzând și amintindu-ne de vremea când mergeam la discotecă. Daa, discotecă nu club 😂 I'm old. 😁 După ce m-am asigurat că are burtica plină Ama, am tulit-o. A rămas cu bunicii și noi am plecat liniștiți și ținându-ne de mână. Filmul a foat super, un SF, exact cum îmi place mie. Ne-am simțit foarte bine, ne-am plimbat. Ce mai! A fost frumos. Ca la prima întâlnire. Dar trebuie să recunosc că în timpul filmului m-am uitat de multe ori la telefon să văd dacă nu a sunat buni☺. Când am ajuns acasă, Ama doarmea între bunici, liniștită. Am auzit că a fost cuminte și cum m-a simțit a și păpat. Așa că am ajuns din nou să cerem voie părintilor să ieșim. Dar avem atât eu cât și soțul părinti minunați care ne ajută. Mulțumim!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia