Pregătirea pentru diversificare

Amalia face luna asta trei luni și am decis să încep să mă documentez. Am citit câteva articole, am intrat pe grupuri specializate, am studiat tabele și am urmărit discuții între mămici. Știu sigur că diversificarea trebuie să înceapă în jurul lunii a șasea. Am citit că poate începe și la cinci luni și trei săptămâni, dar și la șase luni și două săptămâni. Ideea e ca copilul să stea bine în funduleț și să prezinte interes pentru mâncare. Nu zice nimeni că fix în ziua în care împlinește șase luni îi bagi lingurița cu piure de morcov în guriță :D Bebele tău te va anunța cum știe el când e pregătit. Tu trebuie doar să citești semnalele transmise. Sincer diversificare îmi parea foarte complicată și am auzit că bebelușii nu acceptă papa din prima. Trebuie să ai răbdare și tot laptele rămâne baza pentru următoarele luni. Dar pe parcursul documentării mele am văzut că nu e chiar așa de complicată și că e o etapă frumoasă și distractivă. Sunt abia la început și până la șase luni am timp să diger toate informațiile și să aleg ce este mai bine pentru bebelina mea. Am comandat și o carte pe tema asta și revin cu o postare după ce o citesc și termin documentarea. O zi frumoasă!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia