Plimbările cu Marsupi

Acum două luni am cumpărat pentru Amalia un Marsupi Breeze. Pentru mine a fost un moment mult așteptat. Am citit mult despre sisteme, am căutat să văd care sunt potrivite pentru ea, de la cât timp aș putea să o port și am descoperit poveștile altor mămici. Sincer cu cele wrap, sling nu m-am potrivit, nu îmi plac și îmi par complicate și sincer chiar nu îmi plac deloc orice beneficii ar avea. Nu știu de ce, așa că am ales un Marsupi Brezeze. Am comandat, a sosit și am pus-o pe Amalia în sistem. Normal că nu i-a plăcut, a plâns de numa și în trei secunde am pus-o jos. Am intrat pe un grup specializat în babywearing și am aflat că nu l-am pus eu bine și după ce am corectat greșeala am pus-o din nou. De data asta nu a plâns, a adormit instant, dar nu îmi plăcea cum stătea. Ea încă nu ținea capul bine și avea abia 5300 gr. Marsupi era recomandat cam de la trei luni, 5500 gr și bebelușul trebuia să își țină cât de cât capul. Puțin dezamagită pentru că abia așteptam să ne plimbăm, am pus sistemul în cutie și am zis că mai așteptăm o lună. În 18, bebelina mea face 3 luni, a început să își țină foarte bine capul și e foarte curioasă să vadă tot ce e în jurul ei. Mi-am amintit de sistem și am zis să facem o încercare. Acum are 6400 gr, își tine capul, deci ar trebui să fie ok. Și a fost. Avem trei zile de când ne plimbăm câte 20-30 minute și ne place. Când ne plictisim plângem și mergem în casă la nani. Momentan mergem pe distanțe scurte și nu stăm mult, dar abia ne obișnuim. E foarte frumos, ea e curioasă și se uită peste tot, iar eu mă bucur că o ajut să descopere lumea. Și nu primim nici priviri ciudate, ba chiar admirative. Încă nu m-a oprit nimeni să ma întrebe dacă stă bine. :D O zi frumoasă și plimbări minunate!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.