Mama mea❤

De când am născut și sunt și eu mamă mi-am dat seama câte sacrificii și eforturi face o mamă, mai ales acum am văzut câte a făcut mama mea pentru mine. Când ești mică nu înțelegi, când ești adolescentă nu vrei să vezi, abia când devii mamă la rândul tău realizezi. Nopțile nedormite când eram bolnavă, zilele obositoare când făcea lecțiile cu mine până târziu și miile de griji, azi le înțeleg pe deplin. Mami a făcut cu mine lecțiile până în clasa a șaptea și după a continuat să mă asculte și să mă verifice dacă am învățat, a venit la fiecare sedință și mi-a admirat fiecare serbare, m-a sprijinit și m-a îndrumat mereu. Mi-a acceptat încăpățânarea și m-a lăsat să aleg singură. Sunt independentă azi și mă descurc în orice situație datorită ei. Mereu am ceva de învățat de la ea și am început să stochez toate sfaturile ei, mai ales cele legate de bucătarie pentru că mereu face o mâncare delicioasā. La orice oră are un sfat pentru mine și când nu sunt cu ea vorbim mult la telefon, am stat și două ore vorbind orice, zburând de la un subiect la altul. Sper ca relația mea cu Amalia să fie la fel de frumoasă ca relația mea cu mami. O seară plăcută!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia