Lucruri care se schimbă după ce apare bebe

De când a apărut Amalia în viața mea totul s-a schimbat. Tot ce fac, fac pe fugă. Timpul pentru mine este limitat. De la câteva ore a ajuns la câteva zeci de minute sau chiar câteva minute. Dușul sau baia de seară erau un adevărat ritual pentru mine. Stăteam și câte o oră și mă simțeam relaxată. Acum nici bine nu închid ușa la baie că parcă o aud plângând. De cele mai multe ori o las cu mama mea, deci e safe, dar tot parcă mă gândesc să nu plângă dacă nu mă vede. Ies din duș speriată și repede mă duc să văd ce face, adresându-i mamei eterna întrebare: "Plânge"? Mersul la cumpărături a devenit o excursie pentru mine. Înainte făceam cumpărăturile pe fugă, cu listă. Intram, cumpăram, ieșeam. La prima ieșire după naștere m-am trezit citind eticheta muștarului și zburdând dintr-un raion în altul, încântată și fericită. După o săptămână de stat numai în casă, să ies a fost extraordinar, nebunie. Să văd alți oameni, fără cuvinte. Nu se poate explica senzația și nu e exagerată deloc. Să stai numai în casă e greu. Amalia nu a vrut să stea în cărucior, deci plimbarea de seară dura cam 15-20 min și iar în casă. Sincer, nu crezi până nu treci tu prin asta. Acum e mult mai ok. Am pus scoica la cărucior, pentru că în landou nu voia să stea și astfel ne plimbăm și câte o oră. Ceea ce e super pentru mine. Cea mai mare schimbare o simt la mine. Amalia m-a schimbat total. Chiar dacă mă plâng eu că nu am timp pentru mine sau nu știu ce, când plec undeva numai la ea mă gândesc și când vin acasă și îmi zâmbește, mă topesc pe picioare și nu există fericire mai mare. Somnul e clar că s-a schimbat. De la o persoană care dormea până la amiază, am devenit o persoană care se bucura dacă se trezește după opt, dimineața. Chiar în dimineața aceasta, duminica, Amalia mi-a dat trezirea la șapte jumătate. Oricât m-am chinuit nu a mai adormit. Norocul meu e că momentan stau cu mama și a luat-o ea și am mai dormit o oră și jumătate. Aur curat! E puțin greu de când o am pe Amalia, dar încep să mă obișnuiesc și clar trăiesc o perioadă minunată a vieții mele. O duminică frumoasă. >

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia