Sfaturi

De când am născut am primit nenumărate sfaturi. Pe unele le-am cerut, altele le-am primit gratuit. Când am ieșit prima dată la plimbare cu Amalia nu am făcut cinci metri că am fost întrebată dacă alăptez am răspuns că da și atunci a venit valul de sfaturi. Să îi dau și ceai sau apă că se deshidratează, să îi fac program de mâncare la 3 ore că altfel mă va trezi noaptea din oră în oră și multe altele. Ce să-i explic eu că există lapte de început și lapte de sfârșit, primul ține de sete și al doilea de foame, că până la 6 luni laptele îi asigură tot ce trebuie și că ceaiul se folosește numai în scop terapeutic. Oricum nu m-ar fi ascultat și m-ar fi acuzat că îmi chinui copilul. Așa tare o chinui că în primele 2 luni a luat în greutate 2 kg. Recunosc cā la început mă deranja foarte tare când mă oprea cineva să mă sfătuiască cum să îmi cresc copilul, dar acum ascult, mulțumesc, zâmbesc și merg mai departe. Nu pot să înteleg de ce unii simt nevoia să facă asta și cu ce îi ajută. Și nu am primit sfaturi legate doar de alăptat. Altădată am fost învățată cum să o îmbrac, când să o scot la plimbare, cum să o țin în brațe și multe altele :) Nici nu vreau să mă gândesc ce val de sfaturi voi atrage când vom ieși la plimbare în sistemul nostru proaspăt cumpărat, dar vă voi povesti într-o viitoare postare. Voi ce sfaturi ați primit? O seară plăcută!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.