Ritualurile de frumusețe ale unei proaspete mămici

E adevărat că după ce ai un copil nu mai ai atâta timp pentru tine. Ești mereu în priză și faci totul ca să îi îndeplinești nevoile. Dar după un timp te obișnuiești și îți reiei ritualurile de frumusețe. În timpul sarcinii tenul meu s-a schimbat din uscat în gras. Așa că am fost nevoită să îmi schimb toate cremele și alte produse pentru ten. Am apelat la gama Plant Activ și am fost foarte mulțumită. Crema pentru ten și demachiantul pe baza de ulei de sâmburi de struguri a făcut minuni. Acum după ce am născut tenul meu a redevenit uscat așa că va trebui să îmi schimb iar produsele pentru ten. Ador ritualul meu de frumusețe și nu mă abat de la el. Dimineața și seara o pun pe Amalia în leagăn și îmi urmez rutina ce presupune demachiere, loțiune tonică, o cremă hidratantă și o cremă multifuncțională, pe care o pot folosi și ca fond de ten și este perfectă când trebuie să pleci repede undeva. Dacă am avut o noapte bună, adică dacă Amalia a dormit bine, mă dau și cu rimel și cu balsam de buze. Recent am descoperit și apa termală de la Avène și câteodată o folosesc în locul demachiantului, e minunată, mai ales într-o zi călduroasā. Seara după duș folosesc BioOil pentru vergeturile ce au apărut după sarcină și ulei de cocos pentru hidratare și catifelare, plus că miroase super bine și te face să te simți bine și frumoasă. Gelul de duș este unul care conține particule abrazive și astfel am parte și de exfoliere. Când vine vorba de unghii, încă nu am ajuns la salon, încă îmi pare mult să petrec acolo două ore fără Amalia, dar până la urmă o să merg. Până atunci în fiecare săptămână îmi aranjez unghiile și le fac cu lac transparent momentan. :D În mare aceste lucruri mă fac să mă simt frumoasă și am grijă mereu să nu sar peste ele chiar dacă am puțin timp pentru mine. În aceste două luni am descoperit niște trucuri pentru a arata bine, chiar dacă am puțin timp și sper să vă fie utile. Eu am un păr lung și destul de dificil, așa că acum o să optez pentru o tunsoare mai scurtă care să fie ușor de aranjat. Optați pentru o tunsoare simplă, ușor de întreținut și care să vă facă să vă simțiți bine. Cumpărați produse 2in1, adică cremă hidratantă și fond de ten, șampon și balsam, gel de duș și exfoliant, etc, pentru că nu mai aveți așa mult timp și astfel aveți parte de mai multe lucruri în același timp. Învățați să vă machiați în maxim trei minute. Pentru mine machiat acum înseamnă puțină cremă hidratantă, puțin rimel, balsam de buze sau gloss, creion pe pleoape dacă mai apuc și rar fard. Mă face să arăt fresh și nu arată nopțile nedormite. Nu în ultimul rând, învățați să vă iubiți și să vă accepțați. Nu de mult ați născut și peste puțin timp o să aveți timp să mergeți la pensat, vopsit, unghii și tot ce vreți. Profitați de momentele cu bebe pentru că timpul trece așa de repede și aceste clipe nu se vor mai întoarce! O zi minunată!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia