Băița bebelușului

Prima băiță a Amaliei a fost horror. Ea plângea de numa, eu eram toată agitată și am verificat apa de o mie de ori și cred că a durat cam trei minute! :D Și nu am fost singură! Soacra mea m-a ajutat, sincer ea a cam făcut tot, eu stăteam agitată și speriată și nu mă puteam concentra la nimic. Ama așa plângea de eram și eu pe punctul de a plânge. Apa era ok, controlată de o mie de ori după cum am mai spus, doar că ea nu era obișnuită cu acest moment. Următoarele tentative de băiță au fost când ok, când cu urlete de trezeam vecini. Plângea în cădiță și părea ca nu îi place deloc. Eram îngrozită că urmează să facem băiță și toată operațiunea se termina destul de repede. Dar, acum de două săptămâni, băița a devenit ceva minunat. Stă frumos în suport, îi place să simtă apa călduță, să îi se facă masaj, să fie răsfațată. Dacă înainte plângea când o bagam la baie, acum plânge când o scot, pentru că mai vrea. E așa liniștită în cădița ei roz și ne aruncă și câte un zâmbet din când în când. Cred că pur și simplu a crescut și a început să se bucure de acest moment, pentru că nu am schimbat nimic în rutină. De obicei îi facem băița după plimbarea de seară. Vorbesc la plural pentru că încă nu i-am făcut niciodată baie singură. Mama mea mă ajută și eu mai mult o asist, dar în ultimul timp am început să ma ocup mai mult eu. :D În perioada în care plângea am încercat să îi facem baie la amiază, gândindu-ne că poate plânge pentru că e obosită după plimbarea de seară. Dar nu a fost asta soluția și plânsetele au încetat doar după ce a mai crescut. Ritualul de băiță decurge astfel: mama mea o pregătește de băiță, cântându-i și jucându-se cu ea sau dacă este obosită o adoarme o jumătate de oră sau cât vrea Ama să doarmă ca să se poată bucura de baie. Eu în acest timp pregătesc apa. Pun la fiert un litri de apă și adaug patru pliculețe de ceai de musețel. O să continui să adaug pliculețele de ceai până la trei luni, după o să îi fac băiță doar cu apă simplă. După ce apa e gata, mami o pregătește pe Amalia și eu pregătesc cădița punând o picătură de gel de duș Klorane și un scutec pe suport ca să nu alunece în timpul băiței. Până la o lună nu am folosit gel de duș sau șampon, doar apa cu pliculețele de ceai la recomandarea medicului de familie. Odată ce e pregătit tot, încep clipele minunate atât pentru Amalia, cât și pentru noi. Ne bucurăm împreună de băița, după care urmează păpică sau un somnic bun. La voi cum decurge băița? O zi minunată!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia