Amely's Dad: Amalia, tati te iubeşte!

Bună dimineaţa!
Dacă ieri v-am povestit cum am aflat că sunt însărcinată, azi vă prezint părerea soţului meu despre sarcină. L-am rugat să îmi trimită nişte rânduri şi ce am primit mi-a întrecut aşteptările. Nu am de spus decât atât: Tati şi noi te iubim şi te aşteptăm cu drag acasă.
Femeie însărcinată….ce să zic… primul gând al oricărui bărbat nu poate fi decât acela că urmează 9 luni de mofturi, trezit la 2 noaptea să dau fuga la magazin să cumpăr scorţişoară, muştar, ciocolată aerată ce se gaseşte doar într-un magazin, în partea opusă a oraşului că doar aia cu ambalaj ciclam, nude sau fucsia este delicioasă în creierii dimineţii, călătorii şi orice activitate planificată pe un traseu cu cât mai multe toalete, ore petrecute în magazine după acea bluză care nu o face urâtă sau grasă, zile în şir de discuţii despre numele copilului, dacă să fie Amalia, Maria, Sara, Sofia, Andreea, Khaleesi sau orice alt nume care semnifică puritate, inocenţă, zâmbet, dragoste, Cea aleasă, prinţesă în ebraică, etc. Eu nu am avut parte de astfel de momente... nu pofte, nu greţuri, am ales numele copilului la fel cum am ales şi verighetele (până şi vânzătoarea se uita ca la doi ciudaţi şi ne întreba dacă nu vrem sa ne mai gândim)...în 10 minute de discuţie. Sigur mulţi bărbaţi se gândesc cu groază că vor urma 9 luni de dormit lângă Fiona, că acum vor primi o mângaiere, urmată de o palmă, şi o oră de plâns că ea este acum urâtă, că va fi pe locul doi, că trebuie sa îşi cumpere haine de la XXXXL, că nu mai are loc în pat de ce grasă este. Nici de asta nu am avut parte...dar se poate totuşi ca în somn să îmi fi luat vreo două scătoalce şi să nu îmi fi dat seama. În aceste 9 luni nu au fost decât momente frumoase...prima vizită la ginecolog, primele bătăi ale inimii, primele poze, primele filmuleţe cu Amalia când se mişca în burtică de zici că asistam la un spectacol cu Michael Flatley, varianta feminină, primele gângureli, primul zâmbet. Aşa că nu ştiu de ce mulţi se sperie când află că vor fi tătici. Sincer, aş mai trece din nou prin aceste momente fără niciun regret, grijă sau teamă. Amalia, tati te iubeşte!
>

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia